Tages Konditori & Kök – kampanj Kaffevippen

Tages Konditori & Kök – kampanj Kaffevippen

Kund

Tages Konditori & Kök

Uppdraget

Att marknadsföra  Tages trevliga och mycket uppskattade ny kaffekoncept ‘Kaffevippen’. En take-away, där man köper sin egen termosmugg och får ett års fri påfyllning. Till erbjudandet koppas en mängd fina erbjudanden för den som är i farten. Uppdraget innebar bl a fotoregi tillsammans med fotograf Jens Ljungdahl. Texter, illustrationer, produktion av trycksaker såsom skyltar, affischer, bordsryttare, mobiler, annonskampanj i dagspress, tavlor i butik, kampanj på Facebook och en bussbaksida som rullade på Östersunds gator.

TAGES_kaffevippen_skvimp

TAGES_kaffevippen_1 TAGES_kaffevippen

 

TAGES_kaffevippen_bussrumpa TAGES_kaffevippen_2TAGES_kaffevippen_symbol

Spara / dela med dig
  • Facebook
  • Pusha
  • Bloggy
  • TwitThis
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Maila artikeln!
  • Skriv ut artikeln!